داستان مادر زنم و خواهر زنم

سلام به شما عزیزان من پدرام هستم سنم 30 قدم 178  وزنم هم 63 کیلو هستش و سه سالی هستش که با زنم پرستو ازدواج کردم.

پرستو هم سنش 26 سال قدش 161 هستش و 58 کیلو هستش و دانشجوی پرستاری هستش و تو شهر ما از اونجایی که دانشگاه با اون رشتش نداره رفته شهرستانای مجاور برای تدریس و من و مادرن و خواهر زنمون با هم زندگی میکنیم.

پدر زنم هم دو سال بعد از ازدواج ما به رحمت خدا رفت و دلیلیشم کرونا بود  یعنی یک سال قبل وفات کرد.

ماجرا از اونجا شروع شد که یه روز از سرکار میومدم البته اینم بگم من شغل آزاد دارم و مغازه لوازم یدکی ماشین دارم.

بله یه روز از سرکار اومدم دیدم هیچ کس خونه نیست هر چی زنگ زدم به مادر زن و خواهر زنم گوشیاشون خاموش بود و رفتم تک تک اتاقارو گشتم دیدم هیچ کس نیستش اینحا بعد که دیدم فقط یک اتاق قفله تعجب کردم هر چی در زدم کسی جواب نداد. کلافه شدم رفتم یه چیزی خوردم گفتم برم تلویزیون روش کنم یه فیلم ببینم تا رفتم که تلویزیونو روشن کنم تعجب کردم یه صدای میومدم از همون اتاقی که قفل بود رفتم نزدیکتر گوشمو چسپوندم به دیوار دیدم دو سه نفر انگار با پچ پچ با هم صحبت می کنند انگار که رفتن دزدی.

در زدم گفتم یمدونم یکی اینحاست درو باز کنین اذیت نکنین.

گفتن ده دقیقه دیگه الان کار داریم تو اتاق موش اومده میخوایم بگیریمش من میدونستم دروغ میگن ولی نمیدونستم چیکار می کنند.

ده دقیقه گذشت گفتن بیا تو درو که باز کردن دیدم لامپا خاموش شد گفتم نمیبینم لامپا کجان رفتم گوشی از جیبم بردارم که لامپشو روشن کنم که ببینم تو اتاق کی هست.

رفتم تا اینکارو کنم دیدم لامپارو خودشون روشن کردن دست زدن گفتن تولدت مبارک بله تولدم بود اصلا یادم هم نبود از بس مشغله های کاری زیاد بودن دستشون درد نکنه با اینکه همسرم خونه نبود ولی همه کارارو خودشون کرده بودن.

ممنون از اینکه با ما همره بودین این داستانو گفتم تا قدر مادر زن خواهر و برادر زن و حتی پدر زن رو بدونید شاید فردایی نباشه.

داستان سکس من با کادر زن و خواهر زن سکس گروهی محارم خانوادگی با خواهر زن ومادر زن داستان گاییدن سکسی مادر زن و خواهر زن حشری باحال از کوس و کون کس حشری شهوانی شهوتی واقعی ایرانی جدید حشری

 


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *